מצלמות נסתרות - מצלמות אבטחה

✔️ מצלמות נסתרות חכמות

✅ מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות

✔️ מצלמות אבטחה מתקדמות

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

✅ להצעת מחיר צרו קשר

מצלמות נסתרות

מצלמות אבטחה נסתרות – כולם צריכים להכיר אותן

כל מצלמת אבטחה זו או אחרת מאז ומעולם גרמה להרתעה מצד אחד, ומצד שני אצל חלק מהאנשים גם לתחושת ביטחון. תלוי מאיזה צד אתם נמצאים כמובן, מהצד שמבקש את הביטחון או מהצד הנרתע ממצלמת האבטחה.

ישנם סוגים רבים ומגוונים של מצלמות אבטחה. ישנן גלויות, ישנן נסתרות וישנן כאלו שהן כלל לא פעילות אלא מצלמות דמה והמטרה שלהן היא אך ורק להרתיע, ללא צילומים או הקלטה כלל.

כל שעליכם לעשות הוא לבחור את מצלמת האבטחה המתאימה לכם, ואם זוהי מצלמה נסתרת אז כדאי להכיר מספר פרמטרים חשובים לגביה.

מצלמה נסתרת

מצלמת אבטחה נסתרת – אל תגלו לאף אחד שהיא קיימת

מצלמה נסתרת מאפשרת באמצעות הטכנולוגיה והחדשנות של היום להביא תיעוד איכותי ובהתאם לתכונות טכנולוגיות הקיימות בה. איכות החיישנים השתפרה מאד עם השנים האחרונות, עיבוד התמונה, ומצלמות נסתרות הפכו להיות גם קטנטנות אפילו עד רמת כפתור.

מצלמות נסתרות הן מצלמות עם מטרה ברורה מאד. המבקשים להתקין אותה לא מעוניינים שמי שנמצא בחלל בו היא מותקנת ידעו עליהן. לרוב, המטרה היא לצורך זיהוי פעולות פליליות או העלאת חשד זה או אחר.

מצלמות אבטחה נסתרות מותקנות כך גם בשל חשש לוונדליזם, ולא רק חשש לפלילים. הן מגנות על התנהגויות או סיטואציות והרכישה וההתקנה שלהן לא שונה לגמרי משל אלו שאינן נסתרות, פרט לעובדה שבאמת צריך להתנהל מעט אחרת בהתקנתן ברמה הטכנולוגית.

איך לבחור את המצלמה הנסתרת המתאימה לכם?

כשאתם בוחנים מצלמות נסתרות עליכם לברור כמה פרמטרים ספציפיים שיסייעו לכם בבחירת המצלמה המתאימה:

  • עדשת המצלמה

לעדשת המצלמה יש תפקיד מרכזי ומהותי במצלמה. הפוקוס והמוקד של המצלמה משתנה ולכן חשוב שתבחרו בעדשה שבה ערך על מוקד איכותי קיים ללא דופי. אם מטרת המצלמה היא צילום מרוחק מומלץ שהטווח יהיה באורך של מוקד גדול, אם מקרוב אז מומלץ מוקד קצר יותר.

  • חיישן המצלמה הנסתרת

חיישני המצלמה מעניקים לכם את הרזולוציה המתאימה והנכונה עם עוצמת אור מדויקת. כדאי להתייחס גם אל יחידות הפיקסל והמרחק שלהן. יש לשים לב שריכוז גבוה מאד של האור יחד עם המרחק הגדול יעניקו לכם תמונות איכותיות ביותר. ריכוז נמוך של האור עם מרחק פיקסלים יעניק תמונות פחות איכותיות ובסיסיות מאד.

  • רכיבים

רכיבי עיבוד המצלמה נבחרים אך ורק על סמך סביבת הצילום בה היא מותקנת. אם אתם מדברים על עלטה מוחלטת כדאי לבחור מצלמת אינפרא אדום המאפשרת גם סביבת צילום איכותית בלילה. על כל מקרה שלא יהיה, מצלמות לצילום בחושך יש לבחור בקפידה באמצעות אנשי מקצוע המתמחים בתחום.

כל מצלמה שאתם בוחרים, מומלץ שתבחרו בה בהתייעצות עם אנשי המקצוע המתאימים והנכונים ואילו אך ורק בשל העובדה שאם אינכם עוסקים בתחום, חשוב שלא תקבלו החלטה לבד. אנשי המקצוע המתאימים ידעו להעניק לכם את הליווי המושלם לבחירת מצלמת אבטחה נסתרת בהתאמה אישית לצרכים שלכם ושל סביבת הצילום שלכם.

היכן מתקינים בדרך כלל מצלמות נסתרות?

מתקינים מקצועיים יודעים בדיוק היכן מומלץ, אפשר וכדאי להתקין מצלמות אבטחה נסתרות. ונכון שזה נשמע אירוני, אבל דווקא את המצלמות הנסתרות קל מאד להתקין ובמגוון של מקומות. הדבר היחיד שחשוב לדעת לפני הכל, היא סיבת ההתקנה.

אם אתם מתקינים את המצלמות לצורך הרתעה אז מומלץ שאלו לא יהיו גלויות. אם אתם מתקינים את המצלמות בשל חשש לוונדליזם, אפשר להתקין מצלמות כיפה הצמודות לתקרה. אפשר לראות אותן, קשה מאד להשחית אותן.

זה נכון שהשיקול הוא של המתקין המקצועי, אבל כמובן שהשיקול הוא גם שלכם כי אתם גם מתאימים את המצלמות אל הצרכים שלכם.

המיקום הוא קריטי, וחשוב שכן יהיה לכם את הליווי המקצועי המתאים ומהטובים ביותר שאפשר. המצלמה מצד אחד צריכה לכסות שטחי צילום ספציפיים, מצד שני כדאי שאיכות התיעוד שלה תהיה טובה ואיכותית. וכאמור, חשוב להתקין אותה בזוויות מתאימות וגם לבחור את התכונות שלה באופן המתאים ביותר לכם.

כשאתם שוכרים מתקין מצלמות אבטחה או רוכשים אותן חשוב שתהיו בשקיפות מלאה מול אנשי המקצוע שבחרתם למשימה לגבי מטרת ההתקנה. רק כך תוכלו באמת לקבל את מקסימום התוצאות ולשביעות רצונכם.

סאונד והקלטה, האם באיכות גבוהה?

מצלמות אבטחה בהן איכות ההקלטה והסאונד אינם איכותיים לרוב לא תורמים הרבה לתוצאות טובות של התקנת המצלמה. לא מספיק באמת רק לצלם את האיזור, אלא גם לשמוע את מה שקורה באיזור התיעוד ולקבל רזולוציה איכותית בנוסף לכך.

ישנן מצלמות שבהן משתמשים במקלטי DVR, מקלטים אלו שומרים את הצילומים ולא מכבידים על המצלמות ובכך פותרות את הנושא של ההקלטה והסאונד.

איך למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר?

כל תחום שבו אנחנו מחפשים שירות, אנשי מקצוע או רכישה של מוצר זה או אחר הוא תחום שבו נעשה סקר שוק איכותי ומעמיק. חשוב לקבל מספיק הצעות מחיר כדי לבצע השוואה איכותית, אבל לא יותר מדי גם כדי שלא נתבלבל.

דאגו לקבל המלצות ממקור ראשון, קבלו המלצות מאנשים עליהם אתם סומכים גם אם אלו קולגות, משפחה או בכלל אנשים שאתם מרגישים שתמיד אפשר להתייעץ איתם.

כיום ישנן גם פלטפורמות ברשתות או באתרי אינטרנט המאפשרות קבל חוות דעת אותנטיות וביקורות. כאשר אותן פלטפורמות אף מעסיקות מוקד טלפוני המאמת את אותן חוות דעת על מנת לוודא שאלו אינן פרסום בלבד.

אנשי מקצוע איכותיים, אחראיים ומקצועיים ידאגו להגיע לפני שאתם מבצעים את ההתקנה ולבדוק את השטח. כמו כן, יבצעו הדגמה מקצועית ונרחבת על המצלמות. על דרכי התפעול, על היכולת להוציא מהמצלמות את ההקלטות ואת התיעוד, ובכלל, על תפעול תקלות באופן עצמאי וכמובן קבלת מענה טכני כסיוע.

חשוב לוודא לכמה זמן האחריות תקפה מה היא כוללת, האם יש צורך לערב גורמים נוספים בטיפול במצלמות ובכלל, מה הן התקלות הצפויות בטיפול במצלמות אלו.

על אנשי המקצוע שאתם בוחרים להכיר את אנשי הטכנולוגיה הטובים ביותר בתחומים אלו, בטח כאשר אנחנו מדברים על מצלמות נסתרות. לאחר התקנת המצלמות וודאו גם שאלו עובדות כמו שצריך ובהתאם לשביעות רצונכם.

התקנת מצלמות אבטחה בין אם גלויה ובין אם סמויה חייבת להתבצע על ידי אנשים טובים, מומחים, מומלצים ובעלי נסיון וותק. מומלץ שלא לנסות להתקין לבד את המצלמות הללו, גם אם רכשתם אותן בחנות אונליין שבה אין מתקינים שמגיעים להתקין אותה.

דאגו להזמין מתקינים מקצועיים להתקנת המצלמה. ואם רכשתם במקום שאין בו אחריות למצלמות נסו לרכוש אחריות חיצונית דרך מתקינים מקצועיים. לליווי המקצועי יש תפקיד מאד חשוב ומהותי ואך ורק זה יוכל להעניק לכם את הביטחון הרלוונטי, כמו גם את התוצאות הטובות שאתם מייחלים להן.

אחרי הכל, לא סתם אתם מבקשים להתקין מצלמות אבטחה נסתרות אלא יש לכך סיבה. ולא משנה מה הסיבה, חשוב שההתקנה תהיה הטובה והמקצועית שרק אפשר. בעיקר למען הביטחון שלכם, ולמען הביטחון של היקרים לכם עליהם אתם מבקשים לשמור בהתקנת מצלמות אבטחה נסתרות משוכללות, חדשניות ואיכותיות.

5/5

שירותים נוספים

CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

בלוג

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לגן ילדים

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לקשישים

מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים הוגנים ומתן

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות נסתרות

מצלמות נסתרות – מצלמות אבטחה מצלמות נסתרות חכמות מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים

קרא עוד

צור קשר

שאלות נפוצות

כמובן! זה השירות העיקרי שלנו. לרשותינו צוותי התקנה מוסמכים בעלי רישיון והסמכות בתוקף עם הציוד המתקדם בעולם להתקנה מדוייקת. 

בהחלט! לרשותינו צוות שירות טכנאים מוסמכים בעלי ניסיון ומקצעויות רבת שנים. מגיעים לכל מקום בארץ בהקדם האפשרי על מנת ללתת לכם שירותי בצורה המקצועית ביותר, לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בסוג ההתקנה, המיקום בארץ ועוד. על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו לאתר וצרו קשר.

אנו מתקינים את כל סוגי מערכות הבטחון והבטיחות, ממערכת אזעקה, מצלמות אבטחה, מערכות גילוי אש ועשן, מערכות כריזת חירום ועוד.

CCTV החברה להתקנת מערכות בטחון

מצלמות אבטחה משמשות לניטור אזור לאיתור ותיעוד אירועים באופן שוטף. ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות מערכת מצלמות אבטחה, ביניהם מספר המצלמות, סוג המצלמה והיצרן. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב ומרשים של מצלמות אבטחה איכותיות וחדשניות במחירים אטרקטיביים. התקנת מערכת מצלמות אבטחה תבטיח לכם שקט הגנה וביטחון ותוכל למנוע או לחשוף גניבות, פריצות ועוד שלל פשעים בבתים, עסקים ובניינים.

מעוניינים בתשתיות תקשורת? השאירו פרטים

במערכות בטחון - פונים למומחים​

מערכות אזעקה

שער חשמלי

מצלמות אבטחה

לוח מודעות דיגיטלי

אינטרקום וקודנים

שליטה ובקרה

מולטימדיה

IOT

תשתיות תקשורת

בית חכם

דילוג לתוכן