מערכת גילוי אש ועשן

✔️ מערכות גילוי אש ועשן מתקדמות

✅ מערכות שחרור עשן

✔️ תשתיות תקשורת למשרדים

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

✅ להצעת מחיר צרו קשר

מערכת גילוי אש ועשן

מערכת גילוי אש – הנושא הכי חם שאתם צריכים לדעת עליו

מערכות לגילוי אש הן המערכות הכי חשובות שחייבות להיות בעסק, ובבית. הסיבה לכם היא כמובן סכנת מוות. שריפות כידוע הן גורם מסכן גם רכוש וגם חיים, ולכן מערכות המסייעות לזיהוי מוקדי השריפה הן חיוניות לא רק ברמה המוסרית, אלא גם ברמת החוק.

כל בעל עסק, או בעל בית היום מודעים לסכנות לגילוי אש ועשן. וחשוב לדאוג לכך שבכל שנה תיבדק המערכת העדכנית והקפדנית ביותר. המערכת הזאת שומרת על המקום בו היא נמצאת, ועל האנשים כמובן.

מערכת גילוי אש ועשן

תשמרו על העסק שלכם עם מערכת גילוי אש מקצועית

זה לא באמת משנה אם אתם בניין עסקים, או עסק שיושב בחנות או במרכז מסחרי. המערכת מאפשרת לכם לגלות שריפות או אפילו סכנה לשריפות ובכך למנוע סכנת מוות והרס רכוש.

המערכות הן מאד טכנולוגיות ואפשר לגרום להן לפקח על סמך הגדרות ספציפיות. כמובן שרצוי להתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, ולוודא שאכן המערכות מותאמות לכם באופן אישי כי כמו כל מערכת אבטחה למשל, גם מערכות אלו חייבות להיות מותאמות מראש ככל שניתן.

מה האפקטיביות של מערכת גילוי אש ועשן?

מערכות גילוי אשר מעניקות לכם לא רק התרעת אזעקה על שריפה אלא גם מצילה חיים. היא בעיקר עושה זאת בשל יכולת טכנולוגית איכותית מאד המאפשרת תפעול אירוע השריפה באופן עצמוני וללא שום נגיעה של בני אדם.

אלו מערכות מאד חדשניות המותאמות באופן אישי לכל עסק ספציפית, הן מרשתות אזורים השייכים לעסק. אין להם הבדלי יום ולילה, והן עובדות תדיר 24 שעות ביממה, כולל בסופי שבוע.

מערכות אלו מותקנות באזורי מפתח שאתם ממקמים ביחד עם אנשי המקצוע עמם אתם מתייעצים. המערכות 'מכסות' את האזורים הבעייתיים בעסק בכל רגע נתון, ובאמצעות החיישנים המשוכללים יודעות לזהות את הנקודות הרגישות בהן אפשר זהות מוקדי שריפה אפשריים. כמו כן, הן מזהות באופן מוקדם ביותר את היכולת לשריפה ובכך אפשר לכבות את השריפה בלי שום נפגעים ובלי נזק.

אינטגרציה בין המערכות, איך זה עובד?

בין מערכת החירום שאתם מתקינים לבין מערכת גילוי האש יש סנכרון איכותי ואינטגרציה בסיסית שבלעדיה, תהיה בעיה לתפעל את המערכות. המערכת גם יודעת לפתוח חלונות, להפעיל צופר פינוי וכמובן, להזעיק את מכבי האש ולהפעיל מתזים.

הפעולות הזריזות הללו מאפשרות הצלחת חיים והצלת הרכוש ומניעה של נזקים משמעותיים ששריפה מאסיבית יכולה לנטוע בבתים, ובבתי עסק.

בטיחות בני האדם, לפני בטיחות הרכוש

כשאנחנו מדברים על כיבוי שריפה בזמן אמת אנחנו מדברים על כיבוי סכנת חיים לבני האדם הנלחמים בשריפה, ואף לאלו הנתקעים ומסתבכים בטוחה. יש לדאוג לפינוי התושבים בין אם אלו עובדים ובין אם אלו דיירים באמצעות איזורים בטוחים וכמובן תוך שמירה על סדר כדי למנוע פציעות נוספות.

באמצעות מערכות גילוי אש חדשניות האש המתפשטת תוכל להמנע, ואף להכבות, ואפשר יהיה לסיים את האירועים הקשים הללא ללא שום נפגעים בנפש.

מערכות גילוי אש בבית

הבית הוא המקום הבטוח שלנו. ואין דבר חשוב יותר מלהיות בטוחים, במקום הבטוח שלנו. היקרים לנו שגרים איתנו תחת אותה קורת גג, אהבות חיינו בהם אנחנו משקיעים ועליהם אנחנו שומרים בכל דרך אפשרית גם ברמה הטכנולוגית וגם ברמה האישית.

ולכן, להתקין מערכת גילוי אש בבית תאפשר לנו באמת להגן על היקרים לנו 24 שעות ביממה, ללא שום דאגות מיותרות. אלו המערכות החשובות ביותר לבית, ועבור היקרים לנו.

מערכות לגילוי אש הפועלות 24 שעו ביממה, כל השבוע, ללא שום דופי בזמנים של סופי שבוע או חגים כמובן הן המערכות האיכותיות ביותר שימנעו אירוע שריפה קטלני בבית, וישמרו על היקרים לכם מהדבר הנורא ביותר שיכול לקרות, וממנו כולנו פוחדים. אותה מערכת תוודא שאתם יודעים היטב מה קורה אצלכם בבית. זה לא משנה אם אתם ישנים או אם אתם בעבודה. המערכת תדע להתריע, לתפעל ואף לאפשר לכם לנהל את האירוע גם מרחוק במידת הצורך.

הביטחון שלכם חשוב

גם אם הסיכוי נמוך מאד שתהיה שריפה אצלכם בבית, חשוב מאד לדעת שזה אכן אפשרי. ולכן, אם אתם מעוניינים להטמיע את תחושת הביטחון בדיירי הבית, או דיירי הבניין חשוב להתאים מערכת איכותית לגילוי אש, כזו המאתרת גם אש, וגם עשן ומאפשרת לכם לקבל שליטה מלאה על האירוע.

מערכות אלו הן חלק מהותי ממערך אבטחה שחשוב מאד לייצר אותו לבית, היא יכולה לבוא מתוך מערכת אבטחה הכוללת גם אזעקה לפריצות, גילוי אש ואף מצלמות אבטחה. ישנם בתים המתקינים  מערכות אבטחה ומערכות אש מלאות, כחלק ממעטפת האבטחה של הבית. ואלו מעניקים לכם את הביטחון המלא בבית.

מי רשאי להתקין מערכת גילוי אש בבית העסק או בבית?

היות והתקנה של מערכת גילוי אש היא דבר קריטי להצלת החיים, חשוב להזמין חברה מקצועית המתמחה בביצוע ההתקנה. חברה איכותית ומקצועית תעסיק אנשים המתמחים בתחום זה ולהם רזומה פורמלי ואף תעודות המעידות על ההכשרה שלהם לביצוע ההתקנות הללו.

חשוב לוודא שאנשי המקצוע הם אכן אחראיים, ושמערכות גילוי האש הן בעלות תו תקן מטעם מכון התקנים הישראלי, כמובן על מנת שאלו יהיו מספיק בטיחותיות וישעמדו בתקנים המחמירים ביותר.

המכשור עבור אותן מערכות הוא מכשור מאד מתקדם, הוא מועיל בכיבוי המהיר ובאיתור דליקות עוד לפני שהן מתלקחות ועל כן הן גם לא 'מטריחות' כוח אדם לצורך טיפול באירוע ויכולות לטפל בו באופן טכנולוגי לחלוטין.

איך מתבצע איתור וכיבוי האש האוטומטי?

אתם לבטח מכירים את גלאי העשן המפקחים עלינו מלמעלה, מהתקרה, בבתים ובבתי העסק. אלו מצפצפים ברגע שהם מריחים מעט עשן במתחם עליו הם מפקחים. כמו גם, אתלם בטח מכירים את מטפי כיבוי האש עליהם יש בסיס של גז, אבקה וקצף. כל מערכת כיבוי אוטומטית לא יכולה לשלב בין המטפים לבין העשן. יחד עם זאת, הן עובדות על אותו בסיס של איתור מוקדם עם שילוב של פעולות כיבוי אלו ואחרות.

אחרי שכבר החלטתם להתקין מערכת גילוי אש זו או אחרת ומצאתם את החברה המקצועית עליה אתם סומכים תוכלו לחבר את המערכת גם אל מוקד אנושי שיקבל את התרעת האירוע, יגיע להציל ולסייע ובמידת הצורך יזמין גם גורמים נוספים לטיפול באירוע.

מה לגבי אחריות?

ללא ספק, בדיקת אחריות היא חלק בלתי נפרד מרכישה של מערכות גילוי אש וחשוב לוודא שהציוד מתאים ברמה המקצועית. עמיד לכל פגע, וכמובן לוודא שאכן עבר את המבדקים המחמירים ביותר לצורך שמירה על כשירות.

מעבר לכל אלו, וודאו שהמערכות אכן כוללות אחריות על נזקים ותקינות מטעם היצרן. מה האחריות כוללת, דרך מי אתם מפעילים אותה, לכמה זמן היא קיימת והאם אתם צריכים אפילו לערב גורמים מצד שלישי.

לבדיקות המוצרים יש חלק מהותי מאד מהאחריות, עליכם לוודא שאתם מקבלים את המוצר תקין, שלם, וללא שום נזקים. מעבר לכך, עליכם לקבל הדרכה מלאה על המערכות ולוודא שאתם יודעים כיצד נעשה התפעול, כיצד המערכת עובדת ומה עליכם לעשות בזמן אירוע שריפה.

חברה מקצועית ואיכותית תדע להעניק לכם את השירות הזה, ואת הביטחון שאתם בידיים הטובות ביותר.

חברת CCTV היא חברה מקצועית וברמה גבוהה המתמחה בהתקנה של מערכות אבטחה לבית ולמשרד. מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה, בקרות כניסה ותשתיות תקשורת עוד. אנחנו בחברת סי.סי.טי.וי מובילים ובהתמחות את תחום מערכות הביטחון גם למגזר הפרטי, וגם למגזר העסקי וזאת תוך הקפדה על התאמה אישית של פתרונות אבטחה לכם באופן הטוב ביותר, שיבטיח לכם את השקט הנפשי והביטחון להם אתם זקוקים. אצלנו אתם יכולים להרגיש בטוחים בבית, ובמשרד.

5/5

שירותים נוספים

CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

בלוג

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לגן ילדים

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לקשישים

מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים הוגנים ומתן

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות נסתרות

מצלמות נסתרות – מצלמות אבטחה מצלמות נסתרות חכמות מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים

קרא עוד

צור קשר

שאלות נפוצות

כמובן! זה השירות העיקרי שלנו. לרשותינו צוותי התקנה מוסמכים בעלי רישיון והסמכות בתוקף עם הציוד המתקדם בעולם להתקנה מדוייקת. 

בהחלט! לרשותינו צוות שירות טכנאים מוסמכים בעלי ניסיון ומקצעויות רבת שנים. מגיעים לכל מקום בארץ בהקדם האפשרי על מנת ללתת לכם שירותי בצורה המקצועית ביותר, לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בסוג ההתקנה, המיקום בארץ ועוד. על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו לאתר וצרו קשר.

אנו מתקינים את כל סוגי מערכות הבטחון והבטיחות, ממערכת אזעקה, מצלמות אבטחה, מערכות גילוי אש ועשן, מערכות כריזת חירום ועוד.

CCTV החברה להתקנת מערכות בטחון

מצלמות אבטחה משמשות לניטור אזור לאיתור ותיעוד אירועים באופן שוטף. ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות מערכת מצלמות אבטחה, ביניהם מספר המצלמות, סוג המצלמה והיצרן. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב ומרשים של מצלמות אבטחה איכותיות וחדשניות במחירים אטרקטיביים. התקנת מערכת מצלמות אבטחה תבטיח לכם שקט הגנה וביטחון ותוכל למנוע או לחשוף גניבות, פריצות ועוד שלל פשעים בבתים, עסקים ובניינים.

מעוניינים בתשתיות תקשורת? השאירו פרטים

במערכות בטחון - פונים למומחים​

מערכות אזעקה

שער חשמלי

מצלמות אבטחה

לוח מודעות דיגיטלי

אינטרקום וקודנים

שליטה ובקרה

מולטימדיה

IOT

תשתיות תקשורת

בית חכם

דילוג לתוכן