מערכת אזעקה אלחוטית – כל מה שצריך לדעת

✔️ מערכות אזעקה אלחוטיות

✅ מערכת אזעקה אלחוטית

✔️ ללא כבלים ו-100% אמינות

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

✅ להצעת מחיר צרו קשר

מערכת אזעקה אלחוטית

מערכת אזעקה אלחוטית – כל מה שצריך לדעת

אנחנו כבר מזמן יודעים שהבית הוא המקום הכי בטוח שלנו, אבל אנחנו שכחנו שכדי שהוא יהפוך להיות כזה אנחנו צריכים גם לדאוג למסגרות בטיחותיות יותר בתוך הבית עצמו.

בישראל הקטנה שלנו אנחנו רגילים לסיטואציות אבטחה מוגברות. בין אם זה בכניסה לקניונים, מסעדות ובתי קפה כאשר מאבטחים בודקים לנו את התקיים, ובין אם זוהי מערכת אזעקה במשרדים, או בבית.

אם אתם בתהליך שבו אתם כבר בוחנים מערכת אבטחה לבית, אתם בטח מתלבטים בין מערכת אזעקה אלחוטית לבין מערכת אזעקה קווית וחשוב שתדעו מה הכי טוב לכם לבחור.

מערכת אזעקה אלחוטית לבית

מערכות אזעקה לבית – יש על מי לסמוך

בשנתיים האחרונות נוכחנו לעובדה בעל כורחנו, שהבית הוא המקום הבטוח ביותר שלנו. גם מי שהיו רגילים פחות להיות בבית נאלצו להישאר בתוך הבתים בשל מגפת הקורונה. מה שהעלה לא רק ביקוש למערכות אבטחה לבית, אלא גם אלמנטים נוספים הקשורים לטיפול בבתים.

תוך כך, לא מעט אנשים החלו לרכוש מערכות אזעקה לבית. בין אם מערכת אזעקה אלחוטית ובין אם קווית, וזאת על מנת פשוט להרגיש בטוחים יותר, ובצדק.

מערכות האזעקה לבית הן כיום איכותיות, טכנולוגיות וחדשניות ומאפשרות לנו לשמור על הבי מפני פריצות, מפני הרס והשחתה וכמובן גם מפני מעשי פשע. כך נוכל להרגיש באמת יותר בטוחים, בתוך המקום הבטוח שלנו.

מערכות אזעקה איכותיות לבית קיימות במגוון של סגנונות בשוק בתחום וישנן לא מעט חברות מופלאות שמובילות את התחום לא רק ברמה המקומית, אלא גם בעולם. כאשר אתם בוחנים את האופציות לרכישת מערכות אזעקה חשוב לפני הכל לקבוע תקציב שתוכלו לעמוד בו, וכך להתאים את מערכת האזעקה אליכם באופן טוטאלי.

הסיטואציה הזאת יכולה להתבצע אך ורק עם אנשי מקצוע מתאימים בתחום, וכדאי גם מהטובים ביותר. אם אתם משקיעים במערכות אזעקה, כדאי שאלו תהיינה באיכות גבוהה מאד. וכמובן, באמצעות אנשי מקצוע איכותיים המעניקים לכם את המוצרים הטובים ביותר, לתוצאות המקסימליות ולשביעות רצונכם המלאה.

מערכת אזעקה לבית – אילו סוגי מערכות יש?

מערכות האזעקה לבית קיימות בשני סוגים עיקריים וחשוב להבין את ההבדלים בין שני הסוגים, על מנת לבצע את ההתאמה המושלמת.

יש מערכת אזעקה אלחוטית ויש מערכת אזעקה קווית. מבחינת היציבות והתחזוקה, לא מעט אנשי מקצוע ממליצים על המערכת הקווית שאין בה שום הפרעות בקליטה. יש לה עמידות לזמן מאד רב, היא לא כוללת סוללות בגלאי בו יש צורך בתחזוק אחת לכמה שנים אך היא כן כוללת מערכת חיווט המצריכה הכנה מראש ותשתית רלוונטית.

מערכת אזעקה אלחוטית היא מערכת העלולה לחוות הפרעות בקו. יחד עם זאת, היא מאד מתקדמת ברמת השימוש, קל להתקין אותה והיא אמינה מאד, בדיוק כמו המערכת הקווית.

אחת האופציות הקיימות בנוסף לשני אלו היא מערכת האזעקה ההיברידית המורכבת מחיבור קווי. והיכן שיש קושי להרכיבה, בגלאים אלחוטיים.

מערכת אזעקה אלחוטית מציעה לא מעט יתרונות על פני המערכת הקווית החל מאסתטיות, התקנה קלה ותפעול קל. והיא הפכה להיות מאד מבוקשת בשנים האחרונות.

יתרונות מרכזיים בהתקנת מערכת אזעקה אלחוטית

  • התקנה נוחה

התקנה של מערכת אזעקה אלחוטית היא התקנה פשוטה, נוחה, קלה וגם אסתטית. לא צריך לקדוח בקירות, אין חיווט מורכב וגם עלות ההתקנה לא גבוהה.

  • סוללות

מערכות אלחוטיות הן מאד אמינות, היות ואין שום תלות בחשמל. במידה וישנה הפסקת חשמל, או תקלה של נפילת מתח. או חלילה פורצים שחותכים את קווי החשמל המערכת עדיין פועלת. כמו כן, כאשר הסוללות עומדות להיחלש ישנה התראה להחלפת הסוללות.  

  • תקשורת

המערכות האלחוטיות בנויות על קו סלולרי. ולכן, התקשורת היא רשת סלולרית איכותית שכולנו מכירים, וקל לתפעל אותה.

  • זה ישתלם לכם

היות ומערכת אזעקה אלחוטית לא דורשת חיווט או התקנה מרכזית כלשהי, עלויות ההתקנה סבירות מאד. היא מתאימה לבעלי בתים קטנים, לבתים שכורים והיא ניידת כך שקל להעביר אותה דירה.

  • שילוב בבית חכם

מערכת אזעקה אלחוטית משתלבת באופן נהדר עם בית חכם. המערכת מאפשרת ניטור וידאו, קבלה של הודעות על כל מה שקורה בבית ובכלל שליטה על מערכות אחרות בבית באמצעות טלפון חכם או מחשב. מערכת הבית החכם הפכה מאד מבוקשת בשנים האחרונות והיא כוללת פעולות בסיסיות כמו נעילת דלתות, שליטה על טמפרטורה ואף כיבוי והדלקת אורות.

  • פתרון תקלות מהיר

מערכת אזעקה על בסיס אלחוטי מאפשרת פתרונות תקלות מהיר ונוח היות והטכנאים יכולים לזהות את התקלות מרחוק, ואף לטפל בהן מרחוק.

  • קל לשדרג

היות וכל רכיב במערכת הוא אלחוטי, קל לשדרג את המערכת. אפשר להוסיף גלאי או תכונה חדשה בקלות.

איך לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר לרכישה, ולהתקנת המערכות

כל תחום שבו אנחנו רוכשים מוצרים, או שוכרים שירות, חייבים להיות מהטובים ביותר. וכאשר אנחנו מדברים על תחום אבטחת הבית, בפרט צריך להשקיע יותר.

חשוב לבקש המלצות מתאימות. לוודא שהמתקינים אכן מוסמכים, שיש להם את הוותק המתאים וגם הנסיון כמובן. ישנן פלטפורמות דיגיטליות איכותיות המאפשרות לקבל חוות דעת וביקורות. ואף לוודא את אמינות ואמיתות חוות הדעת.

כמו רכישה של כל מוצר, גם כאן מומלץ לבצע סקר שוק איכותי ולקבל מספר הצעות מחיר. מערכות אזעקה לבית הן למעשה מוצר לכל דבר. ויש להתייחס אליהן בחשיבות, כמוצר לכל דבר ועניין.

אפשר תמיד לקבל המלצות ממשפחה, קולגות או חברים. ובכלל, מאנשים שאתם סומכים עליהם. אם ביקרתם במקום כלשהו ושמתם לב למערכות אזעקה משוכללות ואיכותיות תוכלו תמיד לבקש לשוחח עם מי שהתקין או ממי שרכשו.

וודאו שאכן יש לכם עם מי לדבר בחברה. שיש שירות לקוחות מכיל, אדיב וסבלני המעניק מענה מקצועי וברמה גבוהה. זהו לא מוצר של מה בכך, לא הוצאה קטנה. אלא סיטואציה משמעותית שבה אתם מקבלים את הביטחון הבסיסי, במקום הבטוח שלכם. הבית.

הכי יקר הוא הכי טוב? לא תמיד

הסברה הגורפת שהכי יקר זה הכי טוב היא לא נכונה. אם אתם משקיעים, צריך כן להשקיע ולעשות זאת אצל הטובים ביותר. אבל לאו דווקא מדובר כאן על עלויות, אלא על מוניטין. ההשקעה צריכה להיות בחיפוש אחר אנשי המקצוע הטובים ביותר.

האנשים שידעו להתאים לכם את המערכת הטכנולוגית הרלוונטית לכם ולצרכים שלכם. וידעו להתקין אותה בצורה מקצועית ברמה גבוהה. בד בבד, יוכלו להעניק לכם גם את השירות הטוב ביותר, המקצועי, הליווי, המכיל, האדיב והסבלני שיעניק מענה לכל שאלה ושאלה.

את ההתקשרות אתם לא מסיימים ברגע שהתקינו לכם את המערכת. עליכם לוודא שיש לכם תמיכה טכנית רלוונטית ומתאימה. שיש שירות לקוחות ברמה גבוהה, לוודא לגבי אחריות, מה היא כוללת, לכמה זמן והאם יש צורך לערב גם גורמים חיצוניים.

לכל הפרמטרים הללו משמעות חשובה מאד, ושוות ערך למוצר איכותי. כשהמוצר הוא טוב, השירות מופלא ואתם שבעי רצון אתם למעשה מקבלים את המסגרת הטובה ביותר.

זו הדרך באמת להגיע אל בית בטוח, להרגיש ולדעת שיש לכם על מי לסמוך ולהיות רגועים ובטוחים.

איך יודעים מהיכן לקנות, ומהיכן להתקין את המערכות?

כמו בכל תחום בחיים בו אנחנו מחפשים המלצות, גם בתחום של מערכות כריזה בין אם מערכת כריזה רגילה ובין אם כריזת חירום רצוי, ואף מומלץ לבקש המלצות.

המלצות אפשר לבקש מחברים, קולגות, משפחה או כל אדם שאתם סומכים עליו. ובמידה ואין באמתחתכם אנשים כאלו, או אנשים המכירים מערכות כאלו ישנן קבוצות דיגיטליות או פלטפורמות דיגיטליות המאפשרות קבלת חוות דעת אותנטית וכאלו שאף מוודאות את חוות הדעת ומאמתות אותה.

חברה מקצועית ואיכותית ברמה גבוהה תדע להגיע ולבחון היטב את השטח לפני התקנת ובחירת המערכת, על מנת להתאים את זו אל המבנה, אל הצרכים ואל המטרות.

5/5

שירותים נוספים

CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

בלוג

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לגן ילדים

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לקשישים

מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים הוגנים ומתן

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות נסתרות

מצלמות נסתרות – מצלמות אבטחה מצלמות נסתרות חכמות מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים

קרא עוד

צור קשר

שאלות נפוצות

כמובן! זה השירות העיקרי שלנו. לרשותינו צוותי התקנה מוסמכים בעלי רישיון והסמכות בתוקף עם הציוד המתקדם בעולם להתקנה מדוייקת. 

בהחלט! לרשותינו צוות שירות טכנאים מוסמכים בעלי ניסיון ומקצעויות רבת שנים. מגיעים לכל מקום בארץ בהקדם האפשרי על מנת ללתת לכם שירותי בצורה המקצועית ביותר, לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בסוג ההתקנה, המיקום בארץ ועוד. על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו לאתר וצרו קשר.

אנו מתקינים את כל סוגי מערכות הבטחון והבטיחות, ממערכת אזעקה, מצלמות אבטחה, מערכות גילוי אש ועשן, מערכות כריזת חירום ועוד.

CCTV החברה להתקנת מערכות בטחון

מצלמות אבטחה משמשות לניטור אזור לאיתור ותיעוד אירועים באופן שוטף. ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות מערכת מצלמות אבטחה, ביניהם מספר המצלמות, סוג המצלמה והיצרן. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב ומרשים של מצלמות אבטחה איכותיות וחדשניות במחירים אטרקטיביים. התקנת מערכת מצלמות אבטחה תבטיח לכם שקט הגנה וביטחון ותוכל למנוע או לחשוף גניבות, פריצות ועוד שלל פשעים בבתים, עסקים ובניינים.

מעוניינים בתשתיות תקשורת? השאירו פרטים

במערכות בטחון - פונים למומחים​

מערכות אזעקה

שער חשמלי

מצלמות אבטחה

לוח מודעות דיגיטלי

אינטרקום וקודנים

שליטה ובקרה

מולטימדיה

IOT

תשתיות תקשורת

בית חכם

דילוג לתוכן