מצלמות אבטחה לבניין

✔️ התקנת מצלמות אבטחה לבניין

✅ מתקינים את כל סוגי המצלמות אבטחה לבית 

✔️ מחיר אטרקטיבי לוועדי בניין

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

✅ להצעת מחיר צרו קשר

מצלמות אבטחה לבניין

לא מעט בעלי בתים מחליטים למגן את הבית שלהם באמצעות מצלמות אבטחה לבית איכותיות וברמה גבוהה. בין אם אלו מצלמות אבטחה הממגנות בית פרטי, ובין אם אלו מצלמות אבטחה הממגנות בית בתוך בניין מגורים.

גם בעלי עסקים רואים לנכון לאבטח את המשרדים שלהם באמצעות מצלמות אבטחה ולא בכדי, מדובר באמצעי הטוב ביותר כיום שיכול לסייע באיתור פושעים, או גם בפיקוח על אנשים במידת הצורך. מהן הסיבות בגינן מתקינים מצלמות אבטחה לבית, ובכלל, מהיכן ואיך בוחרים? מיד תגלו את הכל.

מצלמות אבטחה לבניין – איכות חיים גבוהה ובטוחה יותר

לא מעט בעלי נכסים, דירות ואף בניינים בוחרים לאבטח את הבניין עם מצלמות אבטחה לבניין איכותיות וחדשניות. מצלמות אלו מאפשרות למתקינים לקבל ביטחון ראוי ומתאים באופן אישי לצרכיי הבניין. כמו גם, פיקוח לו הבניין זקוק על מנת להבין מי בעצם מסתובב מחוץ לבניין או מי מגיע במטרה להכנס אליו.

מטרת מצלמת אבטחה היא לא רק בטיחות או ביטחון, אלא גם תיעוד למרחקים מסביב במידה ומתרחש פשע כלשהו. כך, אפשר גם באמת לסייע לציבור ולמשטרה לאתר פושעים, גם אם פשע לא נעשה בתוך הבניין.

אך בחירה של מצלמה זו חייבת להיעשות בקפידה, ובאמצעות התייעצות עם אנשי המקצוע הטובים ביותר, זאת על מנת שתוכלו באמת לבחור מצלמות אבטחה שיתאימו לכם.

מצלמות אבטחה לבניין – איך בוחרים?

כמו כל רכישת מוצר או השכרת שירות, גם כאן חשוב לבצע סקר שוק מקיף ואיכותי. כאשר אנחנו מתעניינים במצלמת אבטחה חיצונית לבית אנחנו מתעניינים במוצר יוקרתי, לא רק ברמה הכלכלית אלא גם ברמה המנטלית שלו.

מצלמת אבטחה אמורה לגרום לנו להרגיש ביטחון מלא, ועל כן, אנשי המקצוע שאנחנו שוכרים צריכים להתאים אותה אישית לצרכים שלנו. ולצרכים של הבניין כמובן.

הצעד הראשון בסיטואציה הזאת הוא למצוא את החברה המקצועית הטובה ביותר. האמינה והאיכותית, משם כבר אפשר יהיה לבדוק את סוג המצלמות הרלוונטיות.

בעלי מקצוע ברמה גבוהה יהיו מספיק סבלניים ומוכנים לכך שיהיו לכם הרבה שאלות. ועליהם לדעת להעניק לכם את ההדרכה המקצועית הרלוונטית, ותמיכה במידת הצורך.

איזה סוגי מצלמות קיימות?

  • מצלמת דמה

מצלמת דמה היא מצלמה מדומה, משמע, אינה אמיתית. היא מרתיעה פורצים ואנשים המגיעים לצורך וונדליזם. אך אם אנחנו מתעסקים פה עם אנשים שיודעים איך לזהות מצלמות דמה, כאן היא כבר לא תרתיע. היא מתאימה למי שלא מעוניין להשקיע במצלמות במחירים גבוהים, ואפשר גם לרכוש מצלמות המדמות חיישני תנועה לתחושה אמיתית יותר.

  • מצלמת בסיס

מצלמה בסיסית היא מצלמה קבועה, העלות שלה היא כמה מאות שקלים והיא נחשבת למצלמה הקלאסית לצורך פיקוח ובקרה. המרתיעה לא מעט פורצים, אך אין לה יותר מדי פונקציונליות חדשנית.

  • מצלמה נגד וונדליזם

מצלמת אנטי ונדל עשויה מברזל עמיד וממוגנת. היא מאפשרת גם ראיית לילה, מתאימה לחלקים החיצוניים של הבניין ועמידה בפני שינויי מזג האוויר המשתנים, גם ברמה הקיצונית. ואם המפגעים ינסו לפגוע בה, רוב הסיכויים שהם פשוט לא יצליחו.

  • מצלמה עם ראיית לילה

מצלמה זו שומרת על הבניין בזמן עלטה מוחלטת מפריצות וגם וונדליזם, ומאפשרת גם הצגת הצילומים בחושך מוחלט.

מהם המאפיינים החשובים ביותר שצריכים להיות במצלמה

עבור מצלמה איכותית אנחנו חייבים גם פונקציונליות טובה, ולא רק חדשנות. זה אומר שעל מנת שהמצלמה באמת תעניק לנו את מה שאנחנו צריכים חשוב לשים לב לצורה שלה, ולמערכות הפנימיות שלה.

צורת המצלמה, משמע, מצלמה המתאימה כמובן לבניין ברמת העיצוב שלו. אבל לא מדובר כאן רק על ויזואליות או אסתטיקה, כמו גם על פונקציונליות. מצלמה בולטת מדי עלולה להיות פשוט בעייתית. אם אנחנו מעוניינים במצלמות שהן פחות בולטות אבל אפקטיביות, ישנן כאלו המעוצבות ברמה מינימלית. הן לא נסתרות, אך אפשר עדיין לגרום להן 'להיבלע' בתוך עיצוב הבניין.

וכמובן, שישנן גם המצלמות הנסתרות והן כבר סיפור אחר לגמרי. יחד עם זאת, מצלמת אבטחה בצורת כיפה קטנה, או מצלמה הנעה עם חיישני תנועה גם בהחלט יכולות להיות נוחות ומאפשרות פונקציונליות נוחה לבניינים.

מערכות ההקלטה במצלמות האבטחה הן חשובות ביותר, הסיבה לכך היא שאם מצלמה אינה מקליטה את מה שהיא מצלמת, אנחנו בעצם פספסנו את המהות שלה.

מטרת מצלמות אבטחה לבניין היא לא רק להרתיע, אלא גם לתעד. וברגע שמצלמת האבטחה לא מתעדת, אין לנו עדות מוקלטת של פריצה או וונדליזם ולא נוכל בעצם לאתר את הפוגעים.

מערכת הקלטה איכותית שתותקן בתוך המצלמה תוכל לשמר את ההקלטות במאגר המתאים, ואנחנו נוכל להשתמש בה. חשוב לקחת בחשבון שמערכת הקלטה אלחוטיות עלולות להיפגם באיכותן בשל טלפונים ניידים.

איך יודעים היכן להתקין את מצלמות האבטחה?

התקנה של מצלמות אבטחה לבניין נעשות במקומות ספציפיים המועדים לפורענות. תוכלו להתקין אחת בחניה, או אפילו שתיים במידת הצורך. במידה ומדובר בחניון, מומלץ כמובן לפרוש את כמות המצלמות בהתאם לגודל החניון.

תוכלו להתקין אחת בכניסה לבניין, כן, גם אם יש לכם בעצם מצלמה באינטרקום. ישנם כאלו המתקינים מצלמות בלובי הבניין, בחדר המדרגות. ובמקרים ספציפיים וחריגים, גם במעלית, אך לשם כך צריך כבר אישור חוקי.

כשאתם רוכשים מצלמה, חשוב שתדעו שההתקנה היא בעלויות נפרדות ממחיר המצלמה. ולכן, חשוב לבדוק היטב את הצעת המחיר שאתם מקבלים. העלות הכללית להתקנה מתחילה בכמה מאות שקלים, וזה כמובן תלוי האם ישנה מערכת הקלטה מורכבת. או האם מדובר על יותר ממצלמה אחת.

התקנה של מערכת הקלטה מורכבת ונפרדת יכולה להגיע ליותר מכמה מאות שקלים ותלוי איזו מערכת הקלטה בחרתם. האם קווית, אלחוטית, והאם יש בעיה להתקינה במקום הספציפי.

איך לבחור מתקין מקצועי ואיכותי

חיפוש אנשי מקצוע איכותיים דומה לחיפוש כל אנשי מקצוע, המלצות מאנשים שאנחנו מכירים היטב, קולגות, משפחה, חברים ואנשים שאנחנו סומכים עליהם. קבלת חוות דעת וביקורות אותנטיות יעניקו לכם את האינדיקציה האמיתית על אנשי המקצוע.

מן הסתם, נרצה את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור התקנת מצלמת אבטחה. וישנם עוד מספר פרמטרים בנוסף להמלצות שכדאי שנבחן:

  • בחינת השטח

חברה מקצועית ברמה גבוהה, ואחראית, תדע להגיע לבחון את שטח התקנת המצלמה לפני ההתקנה וזאת על מנת להתאים אותה ברמה האישית. גם בניין מגורים או בניין משרדים זקוק להתאמה אישית ובהתאם לשטח עליו הוא מתפרש, על מנת להתאים מצלמת אבטחה.

  • אחריות על המצלמות

לרוב, האחריות על המצלמות לא כוללת נזקים פיזיים, אך עדיין חשוב שתוודאו שאכן קיימת אחריות המטפלת בתקלות שונות שלעיתים עלולות פשוט להופיע, לא משנה עד כמה המצלמה שלכם חדשה.

  • בדקו מי יצרני המצלמה

לא מדובר כאן על מותגי יוקרה, אם כי פשוט על מותגים שיודעים את העבודה. חברה איכותית ובעלת מוניטין גבוה תעניק לכם מוצר שיתן לכם את התוצאות המקסימליות, ולשם אנחנו שואפים.

כשאתם רוכשים מצלמות מחברה איכותית וממתקינים איכותיים, בקשו הדגמה רלוונטית. זוהי זכותכם לדעת כיצד המצלמה עובדת לפני שאתם בעצם מתקינים אותה. האופציה הזאת קיימת אצל כל חברה המכבדת את עצמה והיא תעניק לכם את מלוא המידע על איך המצלמה תתפקד גם אצלכם בבניין.

חברת CCTV היא חברה מקצועית וברמה גבוהה המתמחה בהתקנה של מערכות אבטחה לבית ולמשרד. מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה, בקרות כניסה ותשתיות תקשורת עוד. אנחנו בחברת סי.סי.טי.וי מובילים ובהתמחות את תחום מערכות הביטחון גם למגזר הפרטי, וגם למגזר העסקי וזאת תוך הקפדה על התאמה אישית של פתרונות אבטחה לכם באופן הטוב ביותר, שיבטיח לכם את השקט הנפשי והביטחון להם אתם זקוקים. אצלנו אתם יכולים להרגיש בטוחים בבית, ובמשרד.

5/5

שירותים נוספים

CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

בלוג

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לגן ילדים

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לקשישים

מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים הוגנים ומתן

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות נסתרות

מצלמות נסתרות – מצלמות אבטחה מצלמות נסתרות חכמות מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים

קרא עוד

צור קשר

שאלות נפוצות

כמובן! זה השירות העיקרי שלנו. לרשותינו צוותי התקנה מוסמכים בעלי רישיון והסמכות בתוקף עם הציוד המתקדם בעולם להתקנה מדוייקת. 

בהחלט! לרשותינו צוות שירות טכנאים מוסמכים בעלי ניסיון ומקצעויות רבת שנים. מגיעים לכל מקום בארץ בהקדם האפשרי על מנת ללתת לכם שירותי בצורה המקצועית ביותר, לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בסוג ההתקנה, המיקום בארץ ועוד. על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו לאתר וצרו קשר.

אנו מתקינים את כל סוגי מערכות הבטחון והבטיחות, ממערכת אזעקה, מצלמות אבטחה, מערכות גילוי אש ועשן, מערכות כריזת חירום ועוד.

CCTV החברה להתקנת מערכות בטחון

מצלמות אבטחה משמשות לניטור אזור לאיתור ותיעוד אירועים באופן שוטף. ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות מערכת מצלמות אבטחה, ביניהם מספר המצלמות, סוג המצלמה והיצרן. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב ומרשים של מצלמות אבטחה איכותיות וחדשניות במחירים אטרקטיביים. התקנת מערכת מצלמות אבטחה תבטיח לכם שקט הגנה וביטחון ותוכל למנוע או לחשוף גניבות, פריצות ועוד שלל פשעים בבתים, עסקים ובניינים.

מחפשים מערכת אזעקה? השאירו פרטים

במערכות בטחון - פונים למומחים​

מערכות אזעקה

שער חשמלי

מצלמות אבטחה

לוח מודעות דיגיטלי

אינטרקום וקודנים

שליטה ובקרה

מולטימדיה

IOT

תשתיות תקשורת

בית חכם

דילוג לתוכן