התקנת מערכת אזעקה במרכז

✔️  התקנת מערכת אזעקה ואבטחה במרכז

✅ מבצעים את כל סוגי מערכות הבטחון והבטיחות.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

✅ להצעת מחיר צרו קשר

התקנת מערכת אזעקה במרכז

התקנת מערכת אזעקה במרכז

אם אתם מרגישים שאתם חייבים מערכת אזעקה שתשמור עליכם בתוך הבית או בתוך בית העסק, אתם לא לבד. לא מעט בעלי בתים מבקשים להתקין מערכות אזעקה בבית בשל סיבות שונות, ביניהן פשוט להרגיש בטוחים.

לא מעט בעלי עסקים, משרדים, חברות ומוסדות מבקשים להתקין מערכות אזעקה המתאימות אל חברות ומשרדים, ובמיקומים אסטרטגיים.

כך גם בעלי עסקים, וגם בעלי בתים יכולים להיות רגועים ובטוחים שהחלל בו הם שוהים בטוח גם כאשר הם בתוכו, וגם כאשר הם מחוץ לו. לתחושת הבטיחות הזאת אין מחיר. ולכן חשוב מאד לקחת בחשבון שזהו צעד מאד משמעותי שיכול להפוך את החיים שלכם להרבה יותר איכותיים בכל פרמטר ובכל אלמנט אפשרי.

התקנת מערכת אזעקה

על מערכות אזעקה וטכנולוגיה

העשור האחרון מאופיין בטכנולוגיה חדשנית וחזקה. הטכנולוגיה הזאת הגיעה גם אל תחום ההגנה על הבית. מערכות אזעקה הפכו להיות מאד רלוונטיות בשנים האחרונות ולא בכדי. הן אולי לא יכולות למנוע פריצה הביתה, אך הן בהחלט יכולות למזער את נזקי הפריצה.

כשאנחנו בודקים לגבי התקנת מערכת אזעקה במרכז או בכל מקום אחר חשוב לקחת בחשבון מגוון של אופציות שיש לנו אפשרות לבחור מהן. איך בוחרים, מה מתאים לכם, ואיך יודעים איזה סוג אזעקה להתקין? מיד תגלו את הכל.

כך תבצעו התקנת מערכת אזעקה במרכז כראוי

לפני שאנחנו מבצעים התקנת מערכת אזעקה ובכלל, בוחרים אותה יש להבין מהם ההבדלים המהותיים בין שתי מערכות האזעקה המבוקשות ביותר:

  • מערכת אזעקה קווית

מערכת האזעקה הקווית מבוססת על העברה של חוטי תקשורת דרך קירות הבית. כמו גם חיבור של מרכיבים שונים דרך קירות הבית. לכן חשוב שתתכננו את האזעקה הקווית בשלב של בניית הבית ובשלב התכניות ולא לאחריהן. ככה אנחנו מונעים את פריסת החוטים לאורך קיר הבית או נמנעים מחציבה בקירות כאשר הבית כבר מעוצב. אזעקה קווית היא זולה יותר, אך ההתקנה עצמה יכולה להיות מורכבת אם לא מתוכננת נכון.

  • מערכת אזעקה אלחוטית

זהו פתרון נוח ואסתטי שאין צורך לסבול ממנו מחוטי תקשורת מסורבלים. היות והמערכת היא אלחוטית. אם עוברים דירה, משפצים או מחליטים לעצב את הבית מחדש קל מאד לשנות את מיקומה. החיסרון הוא המחיר, שהוא בעצם יקר יותר באחוזים גבוהים ממערכת האזעקה הקווית. כמו כן, ישנו נושא הסוללות בגלאים, שצריך לתחזק אחת לכמה זמן.

האם מערכת חיצונית, פנימית או משולבת?

הצעד הבא הוא למעשה להחליט האם אנחנו מתקינים הגנה פנימית המפעילה את האזעקה במקרי חדירת שטח אל תוך הבית. או הגנה היקפית שמפעילה את האזעקה כבר מהחצר ומהמתחמים החיצוניים של הבית. אפשר גם לשלב בין שני סוגי ההגנה ובכך להעניק הגנה מקסימלית.

לאחר שבחרתם היכן למקם את המערכות או אפילו אם לשלב, זה השלב שבו תוכלו להתאים את הגלאים. עבור מערכות אזעקה ישנם מגוון של גלאים, אך המרכזיים שבהם הם:

  • הגלאי המגנטי

הגלאי המגנטי הוא גלאי המורכב משני מגנטים שמתחברים אל חלונות ודלתות. כאשר הדלת נפתחת הם נפרדים וכך האזעקה מתחילה לעבוד. מחיר הגלאי המגנטי הוא לא גבוה במיוחד, וכמובן גם משתנה בהתאם לגודל המגנט. יחד עם זאת חשוב להבין שגלאי מגנטי הוא פחות איכותי ברמת הביטחון וקל לעקוף אותו.

  • גלאי הוילון

גלאי וילון הוא גלאי שמזהה תנועה באמצעות שינויי הטמפרטורה. את הגלאי מתקינים לצד החלון בחוץ או בפנים ובכך הוא מגן על הבית ממש כמו וילון. כך אפשר לבצע תנועה ברחבי הבית ללא אזעקות שווא מלחיצות או מבלבלות. החיסרון המשמעותי הוא שלכל גלאי יש כיסוי של פתח אחד, ואם ישנם הרבה פתחים, עליכם להתקין לא מעט גלאים. גלאי הוילון הפנימי מתריעה על חדירה אל תוך הבית. גלאי הוילון החיצוני מתריע על נסיונות חדירה מחוץ לבית, זאת כאשר הפורץ  טרם חצה את החלון. המחירים אינם גבוהים במיוחד, והם עמידים בפני שינויי מזג האוויר. כמו כן, גלאים אלו ידועים בתור מרתיעים בפנים פורצים.

  • גלאי נפח

גלאי נפח מזהה תנועה על ידי שינוי של טמפרטורה. הוא מפיץ שתי קרני אור, תחתונה ועליונה והאזעקה מופעלת כאשר הקרניים מזהות תנועה. כאשר אתם רוכשים אזעקה המופעלת בקרני אור חשוב שתבדקו את טווח הכיסוי שלה, את הזווית ואת המרחק של הגלאי. המחירים הם יותר יקרים משמעותית מסוגי גלאי אחרים, אך יש לגלאי זה גם איכויות שונות המצדיקות את המחיר.

איך בוחרים את אנשי המקצוע מהם רוכשים, ומתקינים?

כמו כל רכישה של מוצר זה או אחר, גם ברמה הטכנולוגית וגם לא, חשוב שנבצע סקר שוק איכותי ומעמיק. כשמדובר על התקנת מערכת אזעקה במרכז או בכל מקום אחר בארץ חשוב כן לקבל מספר הצעות מחיר.

לבחון איכויות, מקצועיות, ולקבל אינדיקציה מלאה על כל פרט ופרט על אנשי המקצוע. יש לבחון את החברה היצרנית של הגלאים ושל מערכות האזעקה. לבדוק איכויות מקצועיות, לבדוק שירות, מקצועיות ברמה גבוהה וכמובן גם הדרכה, תמיכה, ואחריות.

תוכלו לקבל המלצות מחברים, קולגות, משפחה או אנשים שאתם סומכים עליהם או לקבל את מלוא חוות הדעת שלכם מפלטפורמות דיגיטליות אפילו, לשם כך הן קיימות גם. יחד עם זאת מאד חשוב שתדעו שיש לוודא את אותנטיות חוות הדעת ולוודא שאלו אכן ביקורות אמיתיות, ולא פרסומים.

אל תהססו גם לשוחח עם לקוחות קודמים ולקוחות הווה, לבקש לראות התקנות והדגמות. ולקבל את מלוא המידע שאתם זקוקים לו.

בסופו של דבר, זהו הביטחון שלכם שנמצא כאן, ואתם מפקידים אותו בידיים שאינכם מכירים. זה רק טבעי לדעת אילו ידיים אלו ולוודא שהן אכן הכי טובות שיש.

איך לזהות חיקויים?

ראשית, היות ואתם מגיעים אל אותם אנשי המקצוע באמצעות המלצות של חברים קרובים או אנשים שאתם סומכים עליהם אז רוב הסיכויים שלא 'תפלו' על חיקוי.

יחד עם זאת, כן צריך לשים לב לחיקויים. ישנם חיקויים סינים זולים, ואם מחיר הגלאים או מערכת האזעקה זול מאד בצורה משמעותית זה עלול לגרום לכם להתעורר מאזעקות שווא ללא הפסקה. החברות היותר מוכרות הן פימא, ריסקו, ויסוניק ועוד. יש גם נוספות שאותן אנשי המקצוע יוכלו להציע.

כשאתם מתייעצים לגבי אנשי מקצוע, בדקו גם לגבי סוגי מערכות האזעקה ומקוריותן. החברות הרלוונטיות, וההמלצות גם מערכות האזעקה עצמן. איכות המוצר ובטיחותו עבורכם לא פחות חשובים ממקצועיות אנשי המקצוע המתקינים אותו, לאיכות יש חשיבות רבה. כמו גם לידיים המתקינות.

מערכות אזעקה לכל דורש

העשור האחרון הביא עמו מהפכה טכנולוגית דיגיטלית וחדשנית המאפשרת לכולנו לרכוש מערכת אזעקה איכותית, המתאימה לצרכים שלנו.

האפשרויות הן רבות, מגוונות, וכאלו המאפשרות לנו לבחור מתוך מגוון של אזעקות, גלאים ואופציות למיקומים.

מערכות האזעקה מתאימות למשרדים, בתי עסק שונים, חברות, בתים ומוסדות שונים ועם הטכנולוגיה של היום אפשר להתאימן למגוון הצרכים.

כאשר אתם מלווים בליווי מקצועי איכותי, אין שום סיבה שלא תוכלו ליהנות ממוצר איכותי שיכול להעניק לכם את התוצאות המקסימליות לשביעות רצונכם, והכי חשוב, לגרום לכם להרגיש הכי בטוחים בבית, במשרד, או בבית העסק.

5/5

שירותים נוספים

CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

בלוג

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לגן ילדים

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לקשישים

מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים הוגנים ומתן

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות נסתרות

מצלמות נסתרות – מצלמות אבטחה מצלמות נסתרות חכמות מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים

קרא עוד

צור קשר

שאלות נפוצות

כמובן! זה השירות העיקרי שלנו. לרשותינו צוותי התקנה מוסמכים בעלי רישיון והסמכות בתוקף עם הציוד המתקדם בעולם להתקנה מדוייקת. 

בהחלט! לרשותינו צוות שירות טכנאים מוסמכים בעלי ניסיון ומקצעויות רבת שנים. מגיעים לכל מקום בארץ בהקדם האפשרי על מנת ללתת לכם שירותי בצורה המקצועית ביותר, לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בסוג ההתקנה, המיקום בארץ ועוד. על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו לאתר וצרו קשר.

אנו מתקינים את כל סוגי מערכות הבטחון והבטיחות, ממערכת אזעקה, מצלמות אבטחה, מערכות גילוי אש ועשן, מערכות כריזת חירום ועוד.

CCTV החברה להתקנת מערכות בטחון

מצלמות אבטחה משמשות לניטור אזור לאיתור ותיעוד אירועים באופן שוטף. ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות מערכת מצלמות אבטחה, ביניהם מספר המצלמות, סוג המצלמה והיצרן. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב ומרשים של מצלמות אבטחה איכותיות וחדשניות במחירים אטרקטיביים. התקנת מערכת מצלמות אבטחה תבטיח לכם שקט הגנה וביטחון ותוכל למנוע או לחשוף גניבות, פריצות ועוד שלל פשעים בבתים, עסקים ובניינים.

מחפשים מערכת אזעקה? השאירו פרטים

במערכות בטחון - פונים למומחים​

מערכות אזעקה

שער חשמלי

מצלמות אבטחה

לוח מודעות דיגיטלי

אינטרקום וקודנים

שליטה ובקרה

מולטימדיה

IOT

תשתיות תקשורת

בית חכם

דילוג לתוכן