מצלמות אבטחה בתל אביב

✔️  התקנת מצלמות אבטחה במרכז

✅ מבצעים את כל סוגי מערכות הבטחון והבטיחות.

✔️ לכל סוגי המגזרים- פרטי / עיסקי.

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

✅ להצעת מחיר צרו קשר

התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב

התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב: מדריך סופי לבחירת המתקין המתאים לבית או למשרד שלך

מצלמות אבטחה הן דרך מצוינת להגן על הבית או המשרד מפני פורצים ופורצים אחרים. עם זאת, הבחירה במצלמת האבטחה הנכונה אינה קלה. יש הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני קבלת החלטת רכישה. במאמר זה נסקור את כל המידע שאתם צריכים לדעת על התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב וכן נספק לכם את רשימת המתקינים הטובים ביותר בתל אביב. מצלמות אבטחה הן מרכיב חשוב באבטחת הבית והמשרד. הם יכולים לספק שקט נפשי, לעזור לזהות פולשים ולספק ראיות במקרה של פשע. מצלמה ממוקמת היטב יכולה לשמש כמערכת התרעה מוקדמת אם היא מסוגלת לזהות תנועה או צליל שעלולים לאותת על פריצה או חדירה אחרת לחלל שלך.

התקנת מערכת אזעקה

המדריך השלם למצלמות אבטחה בתל אביב

השימוש במצלמות אבטחה גדל בשנים האחרונות, כשהן הפכו לזולות יותר. הסיבה העיקרית לכך היא שכיום ניתן לנטר את הבית או העסק שלכם מרחוק מכל מקום בעולם. זה אומר שאתה לא צריך להיות נוכח במקום כדי לפקוח עין על מה שקורה שם.

אחד היתרונות העיקריים של התקנת מצלמות אבטחה הוא שהן יכולות לסייע בהגנה על הרכוש שלך מפני גניבה או ונדליזם. הם גם משמשים כאמצעי הרתעה מפני פשע מכיוון שפושעים פוטנציאליים יידעו שמעשיהם מתועדים אם הם פורצים לרכוש שלך או משחיתים אותו.

כיצד לבחור את מצלמות האבטחה הטובות ביותר עבור הבית שלך?

בחירת מצלמות האבטחה הנכונות היא משימה לא פשוטה. אבל, במאמר זה, אנו נעזור לך בבחירת מצלמות האבטחה הטובות ביותר עבור הבית שלך.

סוגים שונים של מצלמות אבטחה זמינות בשוק. חלקם חוטיים בעוד אחרים אלחוטיים. חלקם צריכים להיות מחוברים לשקע חשמל בעוד שאחרים יכולים להיות מופעלים באמצעות סוללות או פאנלים סולאריים.

מצלמות אלחוטיות נוחות יותר אך יש להציב אותן ליד שקע חשמל אחרת הן לא יפעלו כראוי. אם אתה צריך מעקב 24/7 אז מצלמות קוויות טובות יותר מכיוון שהן אינן דורשות התקנת סוללה או פאנל סולארי ויכולות לעבוד גם אם יש הפסקת חשמל. בין אם תבחר קווי או אלחוטי, ודא שהמצלמה שלך היא באיכות HD ובעלת יכולות ראיית לילה כך

הקמת מערכת מצלמות ביתית מלאה עם מקליט וידאו דיגיטלי, NVR ומספר מצלמות

מקליט וידאו דיגיטלי (DVR) הוא המרכיב החשוב ביותר של מערכת מעקב ביתית. הוא מקליט ומאחסן קטעי וידאו ממספר מצלמות. ה-NVR הוא המכשיר שמקבל ומאחסן קטעי וידאו מה-DVR.

ניתן לחבר את ה-NVR לכל מספר מצלמות, תלוי בכמה דרושות לנכס. ישנם שני סוגים של מערכות מצלמה: קווית ואלחוטית. מערכות קוויות קלות יותר להתקנה מכיוון שהן אינן זקוקות לכוח כדי לפעול, אך הן יקרות יותר ממערכות אלחוטיות. מערכות אלחוטיות זולות יותר אך דורשות סוללות או חשמל כדי להפעיל אותן.

מה כדאי לדעת לפני שמתקינים מערכת אזעקה?

  1. נדרש לוודא שלמערכת האזעקה יש תו תקן ישראלי, מקור מתח 220V תומך ברשת החשמל בישראל, רכזת בקרה ראשית (לוח-אם) שאליו מתחברים הגלאים והחיישנים וכל ניהול המערכת מתבצע דרכו, ובנוסף חיבור לקו טלפון סלולרי ו/או קווי.
  2. חיבור למקור מתח חיצוני לגיבוי קרי סוללות גיבוי 12V 7.5A.
  3. בחירת גלאים וחיישנים אמינים מסוגים שונים המתאימים בדיוק לצרכים שלכם: גלאי נפח PIR המסוגלים להבדיל בין בעלי חיים לבני אדם על מנת למנוע אזעקות שווא, לוח מקשים להכנסת פקודות ותכנות המערכת כיום ישנם לוחות מקשים מעוצבים המתאימים לכל עיצוב אדריכלי (מסכי מגע עם ציפוי זכוכית בשלל צבעים). 
  4. גלאי מגנט לזיהוי פתיחה של דלתות וחלונות המותקנים בצד המוסתר של פתח החלון או הדלת ומסגרות חלונות להפעלת מערכת האזעקה במידה והפתחים נפתחים. חלק מהגלאים כוללים צליל שמופעל בכל פעם שדלת או חלון נפתחים.
  5. גלאי שבר זכוכית אשר מזהים שבר של זכוכית ומפעילים את האזעקה.
  6. צופרים וסירנות פנימיות וחיצוניות עם נצנץ המסייעות להקפצת כוחות ומשיכת תשומת לב מהעוברים ושבים.
  7. שלט רחוק ואפליקציה בנייד – לניהול וניטור המערכת מכל מקום ובכל זמן דרך הטלפון הסלולרי ניתן לדרוך את המערכת ולנטרל אותה גם על פי לוח זמנים המוגדר מראש וגם על ידי שימוש באפליקציה בטלפון הסלולרי.
  8. למערכת האזעקה ניתן להוסיף האלמנטים נוספים: מצלמות אבטחה CCTV המקפיצות תמונה של אותו אזור מוזעק וכך ניתן לראות את המתרחש באותו אזור ONLINE, גלאי עשן לזיהוי אש בדומה לגלאי נפח ולמתקדמים מבנינו ניתן לחבר את המערכת אזעקה למערכת שליטה ובקרה מרכזית ולבית חכם להפעלת סנסורים ולבצע תרחישים כמו הדלקת האור בבית במקרה של אזעקה, פתיחת התריסים במקרה של זיהוי עשן וכו'.

מערכת אזעקה מומלצת - מדריך לקניה בטוחה

אז ראשית לפני שרוכשים מערכת אזעקה נדרש לבצע תכנון בהתאם לאזורים שאנו רוצים למגן, איזה גלאים נדרשים וכמובן איזו מערכת הכי מתאימה. מומלץ להיזהר ממתקינים וחברות שמתקינות מערכות אזעקה שעובדת עם יצרן אחד ספציפי. כמו כן, וודאו שכל נותן שירות יכול לתת שירות למערכת האזעקה כך שלא תהיו תלויים במתקין שהתקין את המערכת ושיש חלפים למערכת. קבלו ביקורת על מערכת האזעקה הנבחרת מאנשים טכניים ובעלי מקצוע ולא מאנשי מכירות, תבצעו סקר שוק בנוגע לאמינות המערכת ולאחריות הניתנת על ידי היצרן! תקבלו הצעת מחיר רק לאחר סיור במתחם ובדיקה מקיפה שניתן להתקין את המערכת בצורה מקצועית אל תתפשרו על מערכת זולה או קלה להתקנה.

בנוסף, וודאו שרק אתם יודעים את הקוד דריכה וניטרול של מערכת האזעקה אל תאפשרו למתקין לקבוע במקומכם את הקוד ואל תמסרו לאיש את הקוד, בשלב ההתקנה תקישו אתם את הקוד התקנה באופן שבו אף אחד אחר חוץ מכם רואה את הקוד, וודאו שהקוד מורכב מספיק ולא קוד גנרי.

ייעוץ חינם להתקנת מערכת אזעקה, האומנם?

מתקיני מערכות אזעקה רבים מעדיפים לשלוח הצעת מחיר ללקוח עוד בטרם ראו את הבית או העסק, מיותר לציין שזו חוסר מקצועיות, היזהרו מבעלי מקצוע אלו! כל התקנה של מערכת אזעקה נדרשת בתכנון קפדני הכולל הבנה של הצרכים וכן תכנון פריסת תשתיות המותאם לכל מבנה באופן פרטני. אם אתם מקבלים הצעת מחיר דרך הטלפון ללא ביקור באתר דעו כי ההצעה אינה מתאימה לצרכים שלכם ותצפו ל"עזים" במהלך ההתקנה.
ממה כדאי להיזהר בקבלת הצעת המחיר:

  1. וודאו שאתם מקבלים הצעת מחיר מאיש טכני ולא מאנשי מכירות – נציג טכני ידע להבין לעומק את הדרישה ולאפיין באופן מיטבי את הפתרון.
  2. מוניטין – קיימות חברות רבות בעלות מוניטין של מספר שנים בודדות ולכן המקצועיות והידע שלהם מוגבל כי עדיין לא ביצעו מספיק התקנות וניתקלו בקשיים כאלו ואחרים, וודאו שהחברה שאיתה אתם מבצעים התקשרות צברה מספיק ניסיון ומוניטין בתחום.
  3. ייעוץ חינם – צריך להדליק לכם נורה אדומה! תכנון מערכת אזעקה דורש חשיבה מעמיקה וזמן רב, ולכן ייעוץ חינם עשוי להיות חובבני ורשלני בסופו של דבר. מחיר ייעוץ למערכת אזעקה נע בין 150 -300 ש"ח בלבד בהתאם לגודל המבנה. 
  4. בקשו לקוחות ממליצים – חברה בעלת מוניטין לא תהסס להפנות אתכם ללקוחות ממליצים. 
  5. תקבעו לוח זמנים להתקנה – זמן ההתקנה תלוי בגודל המבנה וכן במורכבות המערכת, תבצעו גאנט מסודר עם חלוקה למשימות כך שתהיו כל הזמן בבקרה על הנעשה וכמו כן על גמר ההתקנה של המערכת אזעקה.
5/5

שירותים נוספים

CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

בלוג

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לגן ילדים

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לקשישים

מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים הוגנים ומתן

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות נסתרות

מצלמות נסתרות – מצלמות אבטחה מצלמות נסתרות חכמות מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים

קרא עוד

צור קשר

שאלות נפוצות

כמובן! זה השירות העיקרי שלנו. לרשותינו צוותי התקנה מוסמכים בעלי רישיון והסמכות בתוקף עם הציוד המתקדם בעולם להתקנה מדוייקת. 

בהחלט! לרשותינו צוות שירות טכנאים מוסמכים בעלי ניסיון ומקצעויות רבת שנים. מגיעים לכל מקום בארץ בהקדם האפשרי על מנת ללתת לכם שירותי בצורה המקצועית ביותר, לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בסוג ההתקנה, המיקום בארץ ועוד. על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו לאתר וצרו קשר.

אנו מתקינים את כל סוגי מערכות הבטחון והבטיחות, ממערכת אזעקה, מצלמות אבטחה, מערכות גילוי אש ועשן, מערכות כריזת חירום ועוד.

CCTV החברה להתקנת מערכות בטחון

מצלמות אבטחה משמשות לניטור אזור לאיתור ותיעוד אירועים באופן שוטף. ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות מערכת מצלמות אבטחה, ביניהם מספר המצלמות, סוג המצלמה והיצרן. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב ומרשים של מצלמות אבטחה איכותיות וחדשניות במחירים אטרקטיביים. התקנת מערכת מצלמות אבטחה תבטיח לכם שקט הגנה וביטחון ותוכל למנוע או לחשוף גניבות, פריצות ועוד שלל פשעים בבתים, עסקים ובניינים.

מחפשים מערכת אזעקה? השאירו פרטים

במערכות בטחון - פונים למומחים​

מערכות אזעקה

שער חשמלי

מצלמות אבטחה

לוח מודעות דיגיטלי

אינטרקום וקודנים

שליטה ובקרה

מולטימדיה

IOT

תשתיות תקשורת

בית חכם

דילוג לתוכן