התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים

✔️ מצלמות אבטחה לגני ילדים

✅ מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות

✔️ מצלמות אבטחה מתקדמות

✅ ייעוץ טלפוני ללא עלות.

✔️ מחירים הוגנים ומתן שירות מקצועי.

✅ להצעת מחיר צרו קשר

מצלמות אבטחה לגן ילדים

מצלמות אבטחה לגן ילדים כי לגני ילדים נדרש ביטחון גבוהה

לצערנו המציאות מכתיבה לנו את הדרישה הקשה שבה אנחנו נאלצים להתקין מצלמות אבטחה לגן ילדים היות ואותן מצלמות אבטחה לגני ילדים שומרים על היקר לנו מכל.

לא אחת אנחנו נאלצים לשמוע על סיפורים קשים שיוצאים לאור, מלווים בסרטונים שקשה לצפות בהם המתעדים התעללות בילדים במסגרות אלו ואחרות. מצלמת אבטחה שומרת על הבית, או על בית העסק ומתעדת פעילות מחשידה פלילית ובעייתית.

על מנת שנוכל להגן על היקר לנו מכל, חשוב שנהיה בפיקוח מתמיד, בטח לבטח בגן הילדים בו הילדים נמצאים וחייבים את הביטחון הגבוהה ביותר.

התקנת מצלמות אבטחה לקשישים ומטפלות

מצלמות אבטחה לגני ילדים – מסגרת עם לב שקט

רוב ההורים בעידן המודרני עובדים מחוץ לבית, והיות ובמקומות העבודה אין סידור לילדים ההורים לא יכולים לקחת את הילדים עמם לעבודה. לכן המסגרת הכי בטוחה היא גן ילדים או פעוטון בו הילדים מקבלים גם את ההפעלה המתאימה, הלימוד המתאים וכמובן ההזנה המתאימה.

לצערנו לא חסרים מקרים בהם אנחנו שומעים על התעללות באותן מסגרות על ידי הגננות והסייעות ועל כן לא מעט הורים מאמינים שלספק מצלמות אבטחה לגן ילדים זהו פתרון טוב שיכול לסייע למנוע מקרים מסוימים או לפחות למנוע נזק משמעותי מהם.

כך בעצם מצלמות האבטחה שומרות על היקר לנו מכל, ובגני הילדים חייבים להבין שזהו הפך להיות מצרך בסיסי לאור המקרים הרבים שנתגלו בשנים האחרונות.

אילו סוגי צילום קיימים במצלמות אבטחה?

  • מצלמת אבטחה במעגל פתוח

צילום במעגל פתוח מאפשר לראות מה קורה בגן כאשר את הצילומים יכולים לראות גם ההורים, בהתחברות עם ססמא וגישה לצילומים. כל הורה יוכל להתחבר בשעות הפעילות של הגן ולראות היכן הילד נמצא, עם מי הוא משחק, האם הוא אוכל. ובמקרה של אלימות ניתן יהיה לדווח מיידית למשטרה.

  • מצלמת אבטחה במעגל סגור

צילום במעגל סגור מאפשר לתעד את כל מה שנעשה בגן אך התיעוד נשמר במערכות מיוחדות הקיימת בגן, ורק הנהלת הגן או הפעוטון יכולים לגשת לצילומים. במידת הצורך, מנהלי הפעוטון או הגן ניגשים למצלמות ובמקרי אלימות והתעללות מחוייבת הנהלת הגן או הפעוטון לחשוף את הצילומים למשטרה, ולהורים.  

מדוע בכל זאת יש הורים שמתנגדים למצלמות בגני הילדים?

למרות שנדמה לנו שכולם בעד מצלמות אבטחה לגן ילדים לא כך הדבר. ישנם הורים המביעים התנגדות נחרצת לפעולה זו המביאה לכך שהורים יכנסו למצלמות ללא הפסקה, ויבואו בטענות ובתלונות על דברים בעייתיים.

יש הטוענים ששגרת היומיום שלהם עלולה להשתבש בשל המצלמות, וגם הגננות טוענות לא אחת שהן מקבלות טלפונים על דברים שאינם הגיוניים כמו ילדים שלא סיימו את האוכל בצלחת, ילדים שדרכו על חתיכות לגו או ילדים עם נזלת שלא ניקו להם בזמן את האף.

מנגד ישנם את אלו המברכים על ההחלטה להציב מצלמות אבטחה לגני ילדים במתחמים אלו, כי הם למעשה מצילים את הילד ומונעים פגיעה ממשית. אך חשוב לזכור שהמצלמות לא מונעות התעללות, אלא מתריעות בזמן אמת.

מהו חוק המצלמות?

חוק המצלמות מדבר על תיעוד במעגל סגור של כל מה שנעשה במתחמי הגנים והפעוטונים. משמע, צילום במעגל סגור הוא צילום שבו ההורים אינם חשופים לתיעוד המצלמות ולצילומים. יחד עם זאת, על הנהלת הגן כן לחשוף את החומרים המצולמים כאשר ישנו חשד לפגיעה והתעללות, או כל חשד אחר.

את החוק חוקקו בעקבות מקרים מצערים ומשוברי לב של התעללות בפעוטות. בנוסף, 90 אחוז מהמקרים נסגרים בשל חוסר בראיות, וברגע שישנם צילומים ותיעוד זה מסייע להגיע לצדק בבית המשפט.

יחד עם זאת, אין באמת חובה להתקין מצלמות אבטחה לגן ילדים אך המדינה כן מעודדת את הצעד הזה בכך שהיא מאפשרת תקצוב לנושא.

אתם לא פוגעים בצוות המטפל, אתם שומרים על הילדים

הילדים שלנו הם האוצר היקר לנו בעולם כולו, ומהרגע שהם מגיעים לעולם כל מה שאנחנו רוצים זה לדאוג להם, לתת להם מקום יציב ובטוח ולדעת שגם כשאנחנו לא לידם, בעבודה, בלימודים, או בכל מקום אחר, הם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר ואת השמירה הטובה ביותר.

מצלמות אבטחה לגני ילדים מאפשרות לנו לשמור על הילדים היכן שהם נמצאים. לא מדובר בסיטואציה שבה אתם לא סומכים על הצוות, אלא פשוט דואגים לילדים שלכם.

ממש על אותו משקל שילדים מתקינים מצלמות אבטחה אצל הורים קשישים בבתים, כאשר לאלו יש מטפלים, גם אתם ההורים מבקשים מצלמות אבטחה כדי להשגיח על מה שקורה עם הילדים.

היות והילדים אינם יכולים להגיב כאשר הם קטנים, או לבטא את עצמם, חשוב שכן תהיה לכם את האפשרות לפיקוח ולבקרה הזאת.

אתם מנהלים גן ילדים? כך תבחרו את המצלמה המתאימה לכם

לא בכדי חשוב לכך להתקין מצלמת אבטחה בגן הילדים שלכם, גם כי ההורים לבטח מבקשים זאת. וגם כי אתם בתור מנהלי הגן לא תמיד נמצאים במקום וחשוב לכם לראות מה מתרחש. כמו שכבר ציינו, אפשר לבחור במצלמה במעגל פתוח בה לכל הורה יש גישה עם ססמא, ואפשר גם לבחור במצלמה במעגל סגור בה יש רק להנהלה את האפשרות לראות את התיעוד במצלמות האבטחה.

אילו מצלמות תבחרו? זה כבר תלוי המלצות. חשוב לדעת שכדי שהמעקב בגן יתרחש על הצד הכי טוב חשוב לבחור מצלמת אבטחה בעלת רזולוציה גבוהה. כזו שיכולה לזהות באופן ברור אנשים ואם חלילה צריך לבדוק את המצלמות בגן, יהיה קל לאתר חשודים.

בעוד בעבר מצלמות אבטחה לגני ילדים היו באיכות נמוכה, החדשנות והטכנולוגיה של היום מאפשרות איכויות צילום גבוהות ובמגוון של תקציבים. כך שגם אם התקציב שלכם נמוך, תוכלו לרכוש מצלמות אבטחה טובות שיספקו לכם תוצאות מקסימליות.

הבטחון של הילדים בגן שלכם הכי חשוב

כשאתם מקבלים ילדים אל הגן שלכם חשוב שהגן יהיה מקום בטוח ומוגן. כך ההורים ירגישו בנוח וברוגע לשלוח את הילדים אל הגן. חשוב להקפיד על כל אמצעי הבטיחות שתוכלו להעלות על דעתכם. וכמובן, מצלמות אבטחה לגני ילדים ברמה גבוהה ואיכותית.

אנחנו לא מצפים מכם להיות מומחים למצלמות אבטחה, ולכן חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים. והמומחים בתחום יש לציין. כך תוכלו לקבל החלטות מושכלות יותר, ולבצע התאמה אישית של המצלמות אל גן הילדים שלכם מבחינת סוג המצלמות ומבחינת גודל המצלמות, וכיסוי השטח המתאים.

לליווי מקצועי יש תפקיד משמעותי ומהותי, דאגו לקבל את ההדרכה המקצועית המלאה על המצלמות כך שתוכלו לתפעל אותן, וגם להוציא את החומרים במידת הצורך. דאגו לוודא שהצוות המקצועי המתקין הוא סבלני, זמין לשאלות, שיש תמיכה טכנית וכמובן שישנה אחריות. לכמה זמן האחריות, ואם יש צורך לערב גורמים חיצוניים לצורך טיפול בתקלות והכי חשוב, האם המצלמות איכותיות ובעלות גם מערכות הקלטה בתוכן.

כשאתם מתקינים מצלמות אבטחה בגן הילדים שלכם, בפעוטון או במתחם גני הילדים שלכם אתם מאפשרים להורים לסמוך עליכם, על הצוות ולבנות אמון חדש ומשמעותי. ההורים ירגישו הרבה יותר בנוח שהילדים יהיו תחת בקרה ופיקוח, וגם העובדים ידעו שאתם מעניקים תחושת אמון להורים בגן.

5/5

שירותים נוספים

CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

בלוג

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לגן ילדים

התקנת מצלמות אבטחה בגני ילדים מצלמות אבטחה לגני ילדים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה לקשישים

מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה לקשישים מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים הוגנים ומתן

קרא עוד
CCTV-Installation
מצלמות אבטחה

מצלמות נסתרות

מצלמות נסתרות – מצלמות אבטחה מצלמות נסתרות חכמות מצלמות אבטחה נסתרות למטפלות מצלמות אבטחה מתקדמות  ייעוץ טלפוני ללא עלות.  מחירים

קרא עוד

צור קשר

שאלות נפוצות

כמובן! זה השירות העיקרי שלנו. לרשותינו צוותי התקנה מוסמכים בעלי רישיון והסמכות בתוקף עם הציוד המתקדם בעולם להתקנה מדוייקת. 

בהחלט! לרשותינו צוות שירות טכנאים מוסמכים בעלי ניסיון ומקצעויות רבת שנים. מגיעים לכל מקום בארץ בהקדם האפשרי על מנת ללתת לכם שירותי בצורה המקצועית ביותר, לרשימת האיזורים היכנסו לאתר שלנו.

טווח המחירים הינו רחב ותלוי בסוג ההתקנה, המיקום בארץ ועוד. על מנת שתוכלו לדעת את המחיר היכנסו עכשיו לאתר וצרו קשר.

אנו מתקינים את כל סוגי מערכות הבטחון והבטיחות, ממערכת אזעקה, מצלמות אבטחה, מערכות גילוי אש ועשן, מערכות כריזת חירום ועוד.

CCTV החברה להתקנת מערכות בטחון

מצלמות אבטחה משמשות לניטור אזור לאיתור ותיעוד אירועים באופן שוטף. ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות מערכת מצלמות אבטחה, ביניהם מספר המצלמות, סוג המצלמה והיצרן. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב ומרשים של מצלמות אבטחה איכותיות וחדשניות במחירים אטרקטיביים. התקנת מערכת מצלמות אבטחה תבטיח לכם שקט הגנה וביטחון ותוכל למנוע או לחשוף גניבות, פריצות ועוד שלל פשעים בבתים, עסקים ובניינים.

מעוניינים בתשתיות תקשורת? השאירו פרטים

במערכות בטחון - פונים למומחים​

מערכות אזעקה

שער חשמלי

מצלמות אבטחה

לוח מודעות דיגיטלי

אינטרקום וקודנים

שליטה ובקרה

מולטימדיה

IOT

תשתיות תקשורת

בית חכם

דילוג לתוכן